Thursday, February 12, 2009

Assalamualaikum

Alhamdulillah akhirnye final projek aku siap gak..Projek aje..repot belum lagi..aduyai..repot2..aritu dah siap tp terbang melayang pulak nth kemane..xpe2.nak bejaye kene la usha lebih sikit untuk mencapai cite2..wahaha..Emm..Agak jem KL arini..tersangkut aku kire2 1 jam...yg paling membosankan bile depan UM..aduyai..xpenahnye kosong..ade je kete berhimpit2..so yang ade niat nak jalan ptg2 depan Um tu..hentikanla...ikut NPE..wahaha..aku lalu jalan situ sbb aku nye projek ade kat pencawang TNB..bkn atas pencawang tu..kalau atas tu keras aku..Tp name banggunan tu..Pintu Utama Pencawang TNB...


Nilah die..4time belaja..Berkawan ngn org2 karen..Tp aku respek kat bro kumpulan aku ni..peh..ketua pomen..Cayalah..Ade gak die ajak keje TNB..tp tula aku ni..Cuci tandas lagi best..wahaha..InsyaAllah ade rezki nak gak aku keje TNB..Dapat TNB Alhamdulillah syukur sgt...Leh gak merantau2 pg negara org...wahaha..


Ape aku merepek ni..aduyai..berkenaan ngn projek aku ni..peh..canggih..Tp tula..dalam2 canggih tu..ade gak masalah td..punye lak cek2 ape masalah..rupenye power x on..wahaha..Aduyai..power x on cmne projek nak runing..aduyai..Dalam kumpulan aku yg keje TNB 2 org..mcm ne power pun leh lupe on..wahaha..kelakar betul..Tp yg penting projek ni berfungsi dgn baik..huhu..Alhamdulillah..

1 comment:

zafiqa said...

Alhamdulillah...dah siap dah projek nye...
buat report elok2...kerja TNB??? dapat tak???
klu dpt Alhamdulillah...

p/s klu dah keje karang bole la blanje akak...hehehe...akak kan blaja lg...=)