Friday, June 26, 2009

Back..Back..Back

Assalamualaikum..

Aduh lame sgt rasenye x bkk,x copy paste kat blog ni..hehe
Arini baru la dapat peluang sbb cuti..mihaha..akhirnye diri ni rase berkejaya gak selepas bertahun2 nak berkejaya x tercapai.Kene pulak baru2 ni semangat baru sampai untuk aku berkejaya..hahaha..

Mak pulak pesan suh cari 3 kunci..naik lagi semangat..1 kunci je baru ade..agak sukar lagi 2 kunci ni..tp x pe.slow2..rase cukup tahun ni dapat la 1 kunci lagi..hahaha..nak tau kunci ape?pk la sendiri..hahaha..

ape nk cite..tulah ade peluang dah bkk xde cite pulak..mungkin sbb aku ni bukan tukang cerita kot..haha..

pape pun 1st Al-fatihah kepada Micheal Jackson yg pulang ke rahmatullah..moga rohnya di cucuri rahmat...sedar x sedar dah 50tahun dah die..tula..ajal maut sume di tangan Allah..xkira muda ke tua ke..dah sampai mase kita kan di panggil.

Mcm baru2 ni..nak kate kawan tu,ye kot..kire bro la die la die ni..baru je jumpe minggu lepas dtg kedai..sedar2 2 hari lepas dah meninggal..kemalangan sbb laju sgt..umur baru je 28..tinggal anak 2 org ngn istri..Al-Fatihah..

Aku ni bile la pulak akan di panggil..Ntahla..1 bulan lepas aku naik kete seorg bro jgk..satria GTI..huhu..memang laju..rase nak tecabut nyawe pun ade..insaf dah aku x nak naik ngn die..haha..tp ni bukan cite nye..kisah nye cmni..dalam kete tu..borak la ngn die..die cite la..kite dalam hidup ni kene ade matlamat..kalu xde matlamat x best..aku pun tnye la.."bang ape matlamat abg?"dgn selambe die menjawab..matlamat hidup aku ni kete..aku nak buat kete aku ni lawo2,laju baru la puas rase..sbb bende ni dapat rase sekali je..nanti dah tua2 xkan nak main kete gak..aku senyum je..dalam hati aku ni..xkan la itu matlamat hidup die..aku pun diam la..biar lah die ngn matlamat die tu..tp jgn la babitkan aku ngn matlamat ko kat atas jalan raye tu..amalan x byk lagi bro..hahaha..khwin pun blom lagi..Tp xpe..aku rase tulah kali petama ngn terakhir aku naik kete die..hahaha..ramai org ckp..die memang laju..kalau die bace ni..beringat2 la bro ye..=)

ape lagi nak bork2 ek..ape la aku merepek2 kat ats tu pun aku xtau..layan kan jela..haha..ape yg penting..bulan ni seronok rasenye..

Kepada kawan2 aku yg khwin bulan ni..tahniah..Matyus kawin gak ko ye,dak poli aku yg kawin bulan 8 ni..haha..agak2 la puase tu..hahaha..bulan 11 n bulan 12 ni kot..tahniah kpd Faiz,aie,azrul shah..jgn buat tarikh same..kang aku x dtg..haha..teng aku dah kecik dah ni..

Dan yg teristimewa..buat Abg aku Muhamad Nor Faizal yg akan nikah InsyaAllah raya haji ke3 nanti..dapat gak aku kak ipar,pastu tahun depan aku jd pakcik..hahaha..rase dah tua la pulak..Selamat pengantin baru pada semua..Jemput semua dtg umah kat Taman Medan bulan 11 nanti..

Cukup la kot sampai sini..pasni x tau lak bile leh bkk..Dan buat akhirnya..Mohon Maaf kalau ade salah silap..Minta maaf bukan hari raye je..hehehe


Semalam adalah suatu kenangan hari ini adalah suatu kenyataan manakala esok adalah suatu penantian. Kenangan semalam hemdaklah kita simpan buat pedoman di hari depan dan kenyataan hari ini hendaklah kita tempuhi dengan tabah tetapi kita juga harus bersedia untuk menanti hari esok yang merupakan suatu penyeksaan

Salam

2 comments:

zafiqa said...

Alhamdulillah...setelah lama menghilang...dpt dgr citer baru...semua kwn2 dah nak bina masjid...adik bila lg...tp nasihat akak jgn terburu-buru...fikir dan pilih elok2...

fatayatulislam05 said...

salam...
lme x update blog...
bru nie dpt dgr bter... =)